Proces zlecenia zamówienia na stronie tlumaczka.pl z konta VIP z indywidualnym cennikiem

Dla naszych najważniejszych klientów przygotowaliśmy możliwość logowania do portalu klienta VIP. Usługa VIP zapewnia użytkownikom naszego serwisu jeszcze większą wygodę - jej posiadacze mogą liczyć na indywidualną opiekę administratora, szybszą realizację zamówienia, niższe ceny, śledzenie statusu zamówienia, dostęp do faktur elektronicznych oraz uproszczony system składania zlecenia.

 

Pierwsze logowanie do konta VIP:

 

Po otrzymaniu e-maila “Rejestracja nowego klienta VIP” z loginem oraz hasłem, klikają Państwo w czerwony link w mailu, który przekierowywuje do portalu VIP.  Aby zalogować się do systemu można również wejść na stronę www.tlumaczka.pl oraz w prawym górnym rogu wybrać zakładkę “Konto VIP”. Po wpisaniu loginu oraz hasła podanego w mailu logują się państwo do swojego indywidualnego konta VIP.

 

 

Widok Konta VIP:

 

Po zalogowaniu ukaże się Państwu 5 głównych sekcji:
 

  • Zamówienia - Tutaj mogą państwo śledzić historię swoich zleceń oraz sprawdzić szczegóły pojedynczego zamówienia.

  • Dane Klienta -  W tej sekcji znajdują się dane do wystawienia faktury oraz adres do wysyłki. Proszę się upewnić, że dane są uzupełnione przed dokonaniem pierwszego zamówienia w naszym serwisie.

  • Stawki - Sekcja ta zawiera Państwa indywidualne stawki za tłumaczenia dokumentów samochodowych.

  • Faktury - Tutaj będą się pojawiały faktury wystawione do zamówień. Faktura zostanie również automatycznie wysłana na Twojego maila.

  • Ustawienia - W tym miejscu mogą Państwo zmienić swój login oraz hasło do logowania. 

 

Składanie nowego zamówienia VIP:

 

Po kliknięciu na baner "Złóż nowe zamówienie", który znajduje się ponad 5 sekcjami, ukaże się okno “Wgraj skany dokumentów”, po kliknięciu w które mogą Państwo wgrać ze swojego komputera/komórki uprzednio przygotowane skany/zdjęcia dokumentów samochodowych do tłumaczenia. Prosimy o wgranie dobrej jakości skanów. Istnieje możliwość wgrania wielu plików, należących do wielu kompletów samochodów, z wielu krajów w jednym zamówieniu. Nie ma potrzeby dodawania każdego kompletu dokumentów jako osobne zamówienie. Limit pojedynczego pliku wynosi 15 MB. W razie jego przekroczenia system poinformuje o tym klienta i poprosi o zmniejszenie wgranego pliku.

 

 

Następnym krokiem jest ręczna wycena zamówienia na podstawie indywidualnego Cennik">Cennika, który można wyświetlić klikając na przycisk “zobacz stawki”. Po obliczeniu kwoty netto lub brutto wpisują ją Państwo w pole “Wpisz obliczoną kwotę”. W razie błędnej wyceny ręcznej skontaktuje się z Tobą nasz administrator i poprosi o dopłatę lub zwróci nadpłatę. Następnie wybierają Państwo sposób dostawy oraz sposób płatność. Wybór opcji przelew on-line (Tpay) gwarantuje Państwu najszybszy czas realizacji zamówienia. Na końcu system sam podliczy łączną kwotę do zapłaty za zamówienie (koszt tłumaczenia + wysyłka).

 

Jeśli posiadasz dokumenty samochodowe z innych krajów, które nie są ujęte w Twoim Cennik">Cenniku, chcesz przesłać inne/niestandardowe dokumenty do tłumaczenia lub masz problem z wyceną ręczną to skorzystaj z opcji “Wycena przez administratora”. Administrator wyceni Twoje zamówienie i poda drogą mailową kwotę do zapłaty oraz prześle szczegóły transakcji.

 

 

Kolejnym krokiem jest zweryfikowane danych do wysyłki oraz opcjonalnie dodanie komentarza do zamówienia. Dane do wysyłki są domyślnie pobierane z danych uzupełnionych w zakładce “Dane Klienta”. Gdyby pojawiła się potrzeba wysłania zamówienia na inny adres niż domyślny to prosimy odklikać opcje “Adres dostawy” i uzupełnić inny.

 

 

Ostatnim krokiem jest potwierdzenie zapoznania się z regulaminem oraz polityką prywatności i zakończenie zamówienia poprzez przycisk “Złóż zamówienie i zapłać”. W następnym kroku, w zależności od wyboru sposobu płatności, zostaną Państwo przekierowani do płatności Tpay lub zostaną wyświetlone dane do przelewu.

 

 

W formularzu zamówienia VIP dodaliśmy w najistotniejszych miejscach znaczki “znaku zapytania” . Po ich najechaniu kursorem, klient może uzyskać więcej informacji o danej funkcji.

 

 

W razie problemów nasz zespół służy pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 pod numerem 618133674 lub e-mailem biuro@tlumaczka.pl